Kräftskiva

Ursäktar för den dåliga uppdateringen men har helt enkelt inte orkat dom senaste dagarna !

Idag har jag inte gjort mycke alls , vaknade sent & försökte få liv i filuren brevid mig men de var inte de lättaste .
Gjorde ingenting under hela dagen typ förrens Daniel skickade sms och sa att ja skulle börja packa ihop våra saker och gå till tåget , stressigt som fan !

Träffade världens underbarste människa igår , Michelle Rhodin !
Det var säkert 11-12 år sen vi sågs sist !!!
Vi möttes upp på stan och tog en fika , pratade massa minnen och grejer , blev nyfiken och var bara tvungen att fråga hur hon hittade mig .

Vad tror ni jag fick för svar ? :D

Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Michelle

awwwwwww :)

vad go!

Postat av: Henrik Lindmark

Sv. haha aa gick bra fick mig hem tillslut iallafall :)

Postat av: carro

Hejsan! ville bara säga att du har en grymt snygg header o design på bloggen. Verkligen älskar den!



Kram

Postat av: Cassie

fin blogg =)

Postat av: tobias waltin

söt :)

Postat av: Anonym

fina kort :)

Postat av: matilda

Hej , vad fin blogg du har!

Allt bra med dej?

Rösta på mig,

då e du supergullig!

http://mestelsa.blogg.se/2009/october/2227.html?_tmp=7ad17372844a50d199de92ac1f572d020cc1a4cf

Postat av: simona

Hej, jag har frågestund i bloggen, kika gärna in och släng en kommentar :)

Postat av: Photographs by Natalia

Oj så fin header du har! :} Hoppas allt är bra med dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback