En låångt dag !

Idag har jag inte gjort mycke alls , vaknade sjukt sent (typ 11 tror jag). 
Sen försökte jag säkert i en timme att få upp älsklingen men han vägrade ett tag men tillslut fick jag upp honom :).

Jag har varit på möte hos United sisters idag i uppsala ang. att få en coach , de gick rätt så okej tror jag,  hon skulle höra av sig om hon hittar någon ledig .
Om ni vill läsa om vad en coach är så kan ni gå in på  http://www.fryshuset.se/unitedsisters/
Sen åkte jag "hem" till Tumba och nu sitter jag här vid datorn och tråkar.

Imorgon börjar skolan så bara att gå och lägga sig tidigt ikväll & hoppas på att man kan somna :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: muffinsmartin

A, riktigt läcker :D

Postat av: Michelle

Jag gick på Fryshuset innan så har läst runt en del för typ ett år sedan på deras sida.

Det där med United Sisters låter toppenbra,

hoppas du kan få en coach snart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback